Frank Cespedes – Wygrywająca strategia sprzedaży

24 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Frank Cespedes, jeden z najważniejszych ekspertów sprzedaży na świecie. Była to czwarta konferencja z cyklu Elite Sales Program organizowanego przez ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska”. 
Prof. Gianpiero Petriglieri: „Gra o talent. Jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników i zwiększać ich zaangażowanie”.

11 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Gra o talent” poznali sposoby na budowanie trwałych relacji z pracownikami i tworzenie wartościowego przywództwa w firmie. Gościem specjalnym „Harvard Business Review Polska”  był prof. Gianpiero Petriglieri, jeden z najbardziej inspirujących autorytetów przywództwa na świecie. Konferencja zainaugurowała 6. edycję Elite Leadership Program.
John DeSarbo: „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”.

2 marca 2017 roku uczestnicy konferencji „Sprzedaż wielokanałowa 3.0” poznali nowe metody organizowania kanałów sprzedaży. Gościem specjalnym wydarzenia był John DeSarbo, wybitny ekspert w dziedzinach strategii i zarządzania sprzedażą wielokanałową. Była to trzecia konferencja z cyklu Elite Sales Program organizowanego przez ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska”.
Harvard Business Review Polska zdradził formułę sukcesu biznesowego 4 + 2

24 września w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, podczas XI Międzynarodowego Zjazdu Absolwentów SGH/SGPiS, wystąpił Andrzej Jacaszek - wiceprezes ICAN Institute i wydawca Harvard Business Review Polska. Podczas swojego wystąpienia opowiedziało 18 praktykach, które najczęściej przekładają się na sukces w biznesieoraz pozwalają zdobyć i utrzymać przewagę nad  konkurencją.
Osterwalder, Konrath, Schmitt, Lemmens: jesień spotkań z biznesowymi ekspertami

Wygrywające oferty wartości, Agile Selling, szczęście klientów oraz innowacje w sprzedaży – to tematy wiodące najbliższych konferencji „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Institute. Polscy menedżerowie będą mieli możliwość poznać je bezpośrednio od światowych ekspertów.
Mentor liderów biznesu ponownie w Polsce

Dr Marshall Goldsmith, executive coach wielokrotnie doceniany w prestiżowych rankingach Thinkers50 i Harvard Business School, ponownie odwiedzi Polskę. Podczas specjalnej konferencji pokazywać będzie, jak liderzy mogą wyzwalać swój potencjał.
„Harvard Business Review Polska” organizuje konferencje regionalne

Misją „Harvard Business Review Polska” jest dostarczanie firmom wiedzy i praktycznych narzędzi biznesowych na najwyższym, światowym poziomie. Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chce docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.
John van Etten: Kultura organizacyjna – klucz do sukcesu firmy na zmieniających się rynkach

Coraz częściej o sukcesie firmy przesądza kultura organizacyjna, która znacząco wpływa na zaangażowanie i efektywność pracowników. Właśnie temu istotnemu tematowi poświęcona została konferencja „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute, która odbyła się 8 czerwca w Warszawie.
Frank Cespedes – Wygrywająca strategia sprzedaży

24 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Frank Cespedes, jeden z najważniejszych ekspertów sprzedaży na świecie. Była to czwarta konferencja z cyklu Elite Sales Program organizowanego przez ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska”. 
Prof. Gianpiero Petriglieri: „Gra o talent. Jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników i zwiększać ich zaangażowanie”.

11 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Gra o talent” poznali sposoby na budowanie trwałych relacji z pracownikami i tworzenie wartościowego przywództwa w firmie. Gościem specjalnym „Harvard Business Review Polska”  był prof. Gianpiero Petriglieri, jeden z najbardziej inspirujących autorytetów przywództwa na świecie. Konferencja zainaugurowała 6. edycję Elite Leadership Program.
John DeSarbo: „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”.

2 marca 2017 roku uczestnicy konferencji „Sprzedaż wielokanałowa 3.0” poznali nowe metody organizowania kanałów sprzedaży. Gościem specjalnym wydarzenia był John DeSarbo, wybitny ekspert w dziedzinach strategii i zarządzania sprzedażą wielokanałową. Była to trzecia konferencja z cyklu Elite Sales Program organizowanego przez ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska”.
Harvard Business Review Polska zdradził formułę sukcesu biznesowego 4 + 2

24 września w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, podczas XI Międzynarodowego Zjazdu Absolwentów SGH/SGPiS, wystąpił Andrzej Jacaszek - wiceprezes ICAN Institute i wydawca Harvard Business Review Polska. Podczas swojego wystąpienia opowiedziało 18 praktykach, które najczęściej przekładają się na sukces w biznesieoraz pozwalają zdobyć i utrzymać przewagę nad  konkurencją.
Osterwalder, Konrath, Schmitt, Lemmens: jesień spotkań z biznesowymi ekspertami

Wygrywające oferty wartości, Agile Selling, szczęście klientów oraz innowacje w sprzedaży – to tematy wiodące najbliższych konferencji „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Institute. Polscy menedżerowie będą mieli możliwość poznać je bezpośrednio od światowych ekspertów.
Mentor liderów biznesu ponownie w Polsce

Dr Marshall Goldsmith, executive coach wielokrotnie doceniany w prestiżowych rankingach Thinkers50 i Harvard Business School, ponownie odwiedzi Polskę. Podczas specjalnej konferencji pokazywać będzie, jak liderzy mogą wyzwalać swój potencjał.
„Harvard Business Review Polska” organizuje konferencje regionalne

Misją „Harvard Business Review Polska” jest dostarczanie firmom wiedzy i praktycznych narzędzi biznesowych na najwyższym, światowym poziomie. Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chce docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.