Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

Naukowe podejście do sprzedaży było tematem przewodnim pierwszej konferencji z cyklu Elite Sales Program 2017/2018. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School. Czego dowiedzieli się uczestnicy wydarze...
Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

Dlaczego marketing powinien zwrócić się ku nauce? Które metody marketingowców są przestarzałe i nieskuteczne? W jaki sposób tworzyć w polskich firmach marketing bazujący na dowodach? Odpowiedzi na te i inne pytania 5 września poznali uczestnicy konferencji HBRP i ICAN In...
John van Etten: Kultura organizacyjna – klucz do sukcesu firmy na zmieniających się rynkach

Coraz częściej o sukcesie firmy przesądza kultura organizacyjna, która znacząco wpływa na zaangażowanie i efektywność pracowników. Właśnie temu istotnemu tematowi poświęcona została konferencja „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute, która odbyła się 8 czerwca...
Frank Cespedes – Wygrywająca strategia sprzedaży

24 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Frank Cespedes, jeden z najważniejszych ekspertów sprzedaży na świecie. Była to czwarta konferen...
Prof. Gianpiero Petriglieri: „Gra o talent. Jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników i zwiększać ich zaangażowanie”.

11 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Gra o talent” poznali sposoby na budowanie trwałych relacji z pracownikami i tworzenie wartościowego przywództwa w firmie. Gościem specjalnym „Harvard Business Review Polska”  był prof. Gianpiero Petriglieri, jeden z najbardziej ...
John DeSarbo: „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”.

2 marca 2017 roku uczestnicy konferencji „Sprzedaż wielokanałowa 3.0” poznali nowe metody organizowania kanałów sprzedaży. Gościem specjalnym wydarzenia był John DeSarbo, wybitny ekspert w dziedzinach strategii i zarządzania sprzedażą wielokanałową. Była to trzecia konfe...
Harvard Business Review Polska zdradził formułę sukcesu biznesowego 4 + 2

24 września w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, podczas XI Międzynarodowego Zjazdu Absolwentów SGH/SGPiS, wystąpił Andrzej Jacaszek - wiceprezes ICAN Institute i wydawca Harvard Business Review Polska. Podczas swojego wystąpienia opowiedziało 18 praktykach, które naj...
Osterwalder, Konrath, Schmitt, Lemmens: jesień spotkań z biznesowymi ekspertami

Wygrywające oferty wartości, Agile Selling, szczęście klientów oraz innowacje w sprzedaży – to tematy wiodące najbliższych konferencji „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Institute. Polscy menedżerowie będą mieli możliwość poznać je bezpośrednio od światowych eksp...
Mentor liderów biznesu ponownie w Polsce

Dr Marshall Goldsmith, executive coach wielokrotnie doceniany w prestiżowych rankingach Thinkers50 i Harvard Business School, ponownie odwiedzi Polskę. Podczas specjalnej konferencji pokazywać będzie, jak liderzy mogą wyzwalać swój potencjał.
Claudio Fernández-Aráoz: Sekrety zwycięskich rekrutacji

Dla polskich firm coraz większy problem stanowi brak utalentowanych pracowników. Sposobom na ich znalezienie i zatrzymanie w organizacji poświęcono konferencję „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute z udziałem Claudia Fernándeza‑Aráoza. Czego dowiedzieli się u...
Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

Naukowe podejście do sprzedaży było tematem przewodnim pierwszej konferencji z cyklu Elite Sales Program 2017/2018. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School. Czego dowiedzieli się uczestnicy wydarze...
Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

Dlaczego marketing powinien zwrócić się ku nauce? Które metody marketingowców są przestarzałe i nieskuteczne? W jaki sposób tworzyć w polskich firmach marketing bazujący na dowodach? Odpowiedzi na te i inne pytania 5 września poznali uczestnicy konferencji HBRP i ICAN In...
John van Etten: Kultura organizacyjna – klucz do sukcesu firmy na zmieniających się rynkach

Coraz częściej o sukcesie firmy przesądza kultura organizacyjna, która znacząco wpływa na zaangażowanie i efektywność pracowników. Właśnie temu istotnemu tematowi poświęcona została konferencja „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute, która odbyła się 8 czerwca...
Frank Cespedes – Wygrywająca strategia sprzedaży

24 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej. Gościem specjalnym wydarzenia był dr Frank Cespedes, jeden z najważniejszych ekspertów sprzedaży na świecie. Była to czwarta konferen...
Prof. Gianpiero Petriglieri: „Gra o talent. Jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników i zwiększać ich zaangażowanie”.

11 maja 2017 roku uczestnicy konferencji „Gra o talent” poznali sposoby na budowanie trwałych relacji z pracownikami i tworzenie wartościowego przywództwa w firmie. Gościem specjalnym „Harvard Business Review Polska”  był prof. Gianpiero Petriglieri, jeden z najbardziej ...
John DeSarbo: „Sprzedaż wielokanałowa 3.0”.

2 marca 2017 roku uczestnicy konferencji „Sprzedaż wielokanałowa 3.0” poznali nowe metody organizowania kanałów sprzedaży. Gościem specjalnym wydarzenia był John DeSarbo, wybitny ekspert w dziedzinach strategii i zarządzania sprzedażą wielokanałową. Była to trzecia konfe...
Harvard Business Review Polska zdradził formułę sukcesu biznesowego 4 + 2

24 września w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, podczas XI Międzynarodowego Zjazdu Absolwentów SGH/SGPiS, wystąpił Andrzej Jacaszek - wiceprezes ICAN Institute i wydawca Harvard Business Review Polska. Podczas swojego wystąpienia opowiedziało 18 praktykach, które naj...
Osterwalder, Konrath, Schmitt, Lemmens: jesień spotkań z biznesowymi ekspertami

Wygrywające oferty wartości, Agile Selling, szczęście klientów oraz innowacje w sprzedaży – to tematy wiodące najbliższych konferencji „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Institute. Polscy menedżerowie będą mieli możliwość poznać je bezpośrednio od światowych eksp...
Mentor liderów biznesu ponownie w Polsce

Dr Marshall Goldsmith, executive coach wielokrotnie doceniany w prestiżowych rankingach Thinkers50 i Harvard Business School, ponownie odwiedzi Polskę. Podczas specjalnej konferencji pokazywać będzie, jak liderzy mogą wyzwalać swój potencjał.
1
2
3