Friederike Fabritius: Neuroprzywództwo

Nowe spojrzenie na zarządzanie sobą, zespołami i organizacjami poznali uczestnicy konferencji „Neuroprzywództwo” z udziałem Friederike Fabritius – propagatorki wykorzystania odkryć neuronauk w przywództwie.
Heike Bruch: Kultura organizacyjna 4.0

21 czerwca 2018 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2018: „Kultura organizacyjna 4.0”. Tym razem gościem specjalnym wydarzenia była prof. Heike Bruch ze szwajcarskiego uniwersytetu St. Gallen, która przekazała uczestnikom autorskie narzędzia służące rozbudzeniu produktywnej energii pracowników i zbudowaniu środowiska pobudzającego zaangażowanie.
Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O tym jak zwiększać zyski ze sprzedaży, zmniejszając jej koszty, dowiedzieli się uczestnicy czwartej konferencji z cyklu Elite Sales Program. Gościem specjalnym wydarzenia był Justin Roff‑Marsch – twórca inżynierii procesów sprzedażowych.
Perry van Beek: Social selling

„It’s not what you know, it’s… who knows you!”. Tą przewrotną myślą powitał uczestników konferencji „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute jej gość specjalny - Perry van Beek, światowy ekspert sprzedaży w mediach społecznościowych.
Daniel Shapiro: Negocjacje na szczycie

Tajniki negocjacji na szczycie poznali uczestnicy konferencji inaugurującej cykl Elite Leadership Program 2018. Gościem specjalnym wydarzenia był Daniel Shapiro. Zaliczany do 15 czołowych profesorów Harvardu ekspert podzielił się wiedzą o prowadzeniu zwycięskich rozmów w skomplikowanych, wieloetapowych negocjacjach.
Kai Bandilla: Walka o marżę

Jak zwiększać zyski dzięki właściwemu ustalaniu cen? Czy i w jaki sposób stosować rabaty? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali uczestnicy konferencji z cyklu Elite Sales Program. Na zaproszenie HBRP i ICAN Institute podczas wydarzenia wystąpił Kai Bandilla – ekspert strategii cenowych.
Claudio Fernández-Aráoz: Sekrety zwycięskich rekrutacji

Dla polskich firm coraz większy problem stanowi brak utalentowanych pracowników. Sposobom na ich znalezienie i zatrzymanie w organizacji poświęcono konferencję „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute z udziałem Claudia Fernándeza‑Aráoza. Czego dowiedzieli się uczestnicy wydarzenia?
Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

Naukowe podejście do sprzedaży było tematem przewodnim pierwszej konferencji z cyklu Elite Sales Program 2017/2018. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School. Czego dowiedzieli się uczestnicy wydarzenia?
Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

Dlaczego marketing powinien zwrócić się ku nauce? Które metody marketingowców są przestarzałe i nieskuteczne? W jaki sposób tworzyć w polskich firmach marketing bazujący na dowodach? Odpowiedzi na te i inne pytania 5 września poznali uczestnicy konferencji HBRP i ICAN Institute „Przełom w marketingu”.
Régis Lemmens: Innowacja 4.0

Po negocjacjach, kulturze organizacyjnej i neuroprzywództwie nadszedł czas na nowe podejście do innowacji – to właśnie ono było tematem ostatniej konferencji z cyklu Elite Leadership Program w 2018r.
Friederike Fabritius: Neuroprzywództwo

Nowe spojrzenie na zarządzanie sobą, zespołami i organizacjami poznali uczestnicy konferencji „Neuroprzywództwo” z udziałem Friederike Fabritius – propagatorki wykorzystania odkryć neuronauk w przywództwie.
Heike Bruch: Kultura organizacyjna 4.0

21 czerwca 2018 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2018: „Kultura organizacyjna 4.0”. Tym razem gościem specjalnym wydarzenia była prof. Heike Bruch ze szwajcarskiego uniwersytetu St. Gallen, która przekazała uczestnikom autorskie narzędzia służące rozbudzeniu produktywnej energii pracowników i zbudowaniu środowiska pobudzającego zaangażowanie.
Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O tym jak zwiększać zyski ze sprzedaży, zmniejszając jej koszty, dowiedzieli się uczestnicy czwartej konferencji z cyklu Elite Sales Program. Gościem specjalnym wydarzenia był Justin Roff‑Marsch – twórca inżynierii procesów sprzedażowych.
Perry van Beek: Social selling

„It’s not what you know, it’s… who knows you!”. Tą przewrotną myślą powitał uczestników konferencji „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute jej gość specjalny - Perry van Beek, światowy ekspert sprzedaży w mediach społecznościowych.
Daniel Shapiro: Negocjacje na szczycie

Tajniki negocjacji na szczycie poznali uczestnicy konferencji inaugurującej cykl Elite Leadership Program 2018. Gościem specjalnym wydarzenia był Daniel Shapiro. Zaliczany do 15 czołowych profesorów Harvardu ekspert podzielił się wiedzą o prowadzeniu zwycięskich rozmów w skomplikowanych, wieloetapowych negocjacjach.
Kai Bandilla: Walka o marżę

Jak zwiększać zyski dzięki właściwemu ustalaniu cen? Czy i w jaki sposób stosować rabaty? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali uczestnicy konferencji z cyklu Elite Sales Program. Na zaproszenie HBRP i ICAN Institute podczas wydarzenia wystąpił Kai Bandilla – ekspert strategii cenowych.
Claudio Fernández-Aráoz: Sekrety zwycięskich rekrutacji

Dla polskich firm coraz większy problem stanowi brak utalentowanych pracowników. Sposobom na ich znalezienie i zatrzymanie w organizacji poświęcono konferencję „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute z udziałem Claudia Fernándeza‑Aráoza. Czego dowiedzieli się uczestnicy wydarzenia?
Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

Naukowe podejście do sprzedaży było tematem przewodnim pierwszej konferencji z cyklu Elite Sales Program 2017/2018. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School. Czego dowiedzieli się uczestnicy wydarzenia?
Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

Dlaczego marketing powinien zwrócić się ku nauce? Które metody marketingowców są przestarzałe i nieskuteczne? W jaki sposób tworzyć w polskich firmach marketing bazujący na dowodach? Odpowiedzi na te i inne pytania 5 września poznali uczestnicy konferencji HBRP i ICAN Institute „Przełom w marketingu”.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.