Eric Almquist: budowanie lojalności klientów dzięki wykorzystaniu unikalnej oferty wartości

Czwartego grudnia 2018 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu Elite Sales Program 2018/2019: „Lojalny klient? Tak, to możliwe!”. Gościem specjalnym wydarzenia był Eric Almquist z Bain & Company, który podzielił się z uczestnikami sposobami na budowanie l...
Donal Daly: Nowe zasady sprzedaży w cyfrowym świecie

Rozwój technologii i nowe zwyczaje klientów sprawiają, że stare formuły sukcesu sprzedaży już nie działają. Jak we współczesnym świecie skutecznie docierać do nabywców i wygrywać z konkurencją? Tego dowiedzieli się uczestnicy pierwszej sesji cyklu Elite Sales Program 201...
Régis Lemmens: Innowacja 4.0

Po negocjacjach, kulturze organizacyjnej i neuroprzywództwie nadszedł czas na nowe podejście do innowacji – to właśnie ono było tematem ostatniej konferencji z cyklu Elite Leadership Program w 2018r.
Friederike Fabritius: Neuroprzywództwo

Nowe spojrzenie na zarządzanie sobą, zespołami i organizacjami poznali uczestnicy konferencji „Neuroprzywództwo” z udziałem Friederike Fabritius – propagatorki wykorzystania odkryć neuronauk w przywództwie.
Heike Bruch: Kultura organizacyjna 4.0

21 czerwca 2018 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2018: „Kultura organizacyjna 4.0”. Tym razem gościem specjalnym wydarzenia była prof. Heike Bruch ze szwajcarskiego uniwersytetu St. Gallen, która przekazała uczestnikom autorski...
Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O tym jak zwiększać zyski ze sprzedaży, zmniejszając jej koszty, dowiedzieli się uczestnicy czwartej konferencji z cyklu Elite Sales Program. Gościem specjalnym wydarzenia był Justin Roff‑Marsch – twórca inżynierii procesów sprzedażowych.
Perry van Beek: Social selling

„It’s not what you know, it’s… who knows you!”. Tą przewrotną myślą powitał uczestników konferencji „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute jej gość specjalny - Perry van Beek, światowy ekspert sprzedaży w mediach społecznościowych.
Daniel Shapiro: Negocjacje na szczycie

Tajniki negocjacji na szczycie poznali uczestnicy konferencji inaugurującej cykl Elite Leadership Program 2018. Gościem specjalnym wydarzenia był Daniel Shapiro. Zaliczany do 15 czołowych profesorów Harvardu ekspert podzielił się wiedzą o prowadzeniu zwycięskich rozmów w...
Kai Bandilla: Walka o marżę

Jak zwiększać zyski dzięki właściwemu ustalaniu cen? Czy i w jaki sposób stosować rabaty? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali uczestnicy konferencji z cyklu Elite Sales Program. Na zaproszenie HBRP i ICAN Institute podczas wydarzenia wystąpił Kai Bandilla – ekspert s...
Jak wykorzystać najnowsze odkrycia neuronauki w sprzedaży?

Odpowiedź na to pytanie poznali uczestnicy konferencji ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska”, która odbyła się 26 marca 2019 roku w Warszawie.
Eric Almquist: budowanie lojalności klientów dzięki wykorzystaniu unikalnej oferty wartości

Czwartego grudnia 2018 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu Elite Sales Program 2018/2019: „Lojalny klient? Tak, to możliwe!”. Gościem specjalnym wydarzenia był Eric Almquist z Bain & Company, który podzielił się z uczestnikami sposobami na budowanie l...
Donal Daly: Nowe zasady sprzedaży w cyfrowym świecie

Rozwój technologii i nowe zwyczaje klientów sprawiają, że stare formuły sukcesu sprzedaży już nie działają. Jak we współczesnym świecie skutecznie docierać do nabywców i wygrywać z konkurencją? Tego dowiedzieli się uczestnicy pierwszej sesji cyklu Elite Sales Program 201...
Régis Lemmens: Innowacja 4.0

Po negocjacjach, kulturze organizacyjnej i neuroprzywództwie nadszedł czas na nowe podejście do innowacji – to właśnie ono było tematem ostatniej konferencji z cyklu Elite Leadership Program w 2018r.
Friederike Fabritius: Neuroprzywództwo

Nowe spojrzenie na zarządzanie sobą, zespołami i organizacjami poznali uczestnicy konferencji „Neuroprzywództwo” z udziałem Friederike Fabritius – propagatorki wykorzystania odkryć neuronauk w przywództwie.
Heike Bruch: Kultura organizacyjna 4.0

21 czerwca 2018 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2018: „Kultura organizacyjna 4.0”. Tym razem gościem specjalnym wydarzenia była prof. Heike Bruch ze szwajcarskiego uniwersytetu St. Gallen, która przekazała uczestnikom autorski...
Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O tym jak zwiększać zyski ze sprzedaży, zmniejszając jej koszty, dowiedzieli się uczestnicy czwartej konferencji z cyklu Elite Sales Program. Gościem specjalnym wydarzenia był Justin Roff‑Marsch – twórca inżynierii procesów sprzedażowych.
Perry van Beek: Social selling

„It’s not what you know, it’s… who knows you!”. Tą przewrotną myślą powitał uczestników konferencji „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute jej gość specjalny - Perry van Beek, światowy ekspert sprzedaży w mediach społecznościowych.
Daniel Shapiro: Negocjacje na szczycie

Tajniki negocjacji na szczycie poznali uczestnicy konferencji inaugurującej cykl Elite Leadership Program 2018. Gościem specjalnym wydarzenia był Daniel Shapiro. Zaliczany do 15 czołowych profesorów Harvardu ekspert podzielił się wiedzą o prowadzeniu zwycięskich rozmów w...
Kai Bandilla: Walka o marżę

Jak zwiększać zyski dzięki właściwemu ustalaniu cen? Czy i w jaki sposób stosować rabaty? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali uczestnicy konferencji z cyklu Elite Sales Program. Na zaproszenie HBRP i ICAN Institute podczas wydarzenia wystąpił Kai Bandilla – ekspert s...
1
2
3