W odpowiedzi na postępującą pandemię koronawirusa i kryzys gospodarczy ICAN Institute, wydawca „MIT Sloan Management Review Polska”, zmienił formułę drugiego kongresu Digital Leadership & Technology. Przeniesienie wydarzenia do sieci to nie koniec zmian. Jego twórcy zdecydowali się na udostępnienie transmisji na żywo wszystkim zainteresowanym menedżerom i osobom związanym z biznesem – za darmo. Kongres zaś to początek nowej serii narzędzi do walki w trudnej i turbulentnej rzeczywistości.
Online to dopiero początek
Głównym przesłaniem kongresu będzie sposób, w jaki technologia może wspierać biznes w okresie spowolnienia. Poruszymy wiele aktualnych tematów, takich jak zaufanie a przyszłość informacji w czasach kryzysu czy praca zdalna. Chcemy nadal dostarczać wysokiej jakości wiedzy, która jest znakiem rozpoznawczym ICAN Institute, oraz przedstawiać odbiorcom MIT SMRP światowej sławy ekspertów.
dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute
Każdego dnia zaprosimy uczestników do udziału w dwóch interaktywnych blokach tematycznych, realizowanych w godzinach 10:00–12:30 i 14:00–17:00. Interaktywne studio poprowadzi redaktor naczelny MIT SMRP Paweł Górecki, a jego gośćmi będą między innymi Aleksandra Przegalińska, badaczka w programie Harvard Labour and Worklife Programme, czy Sergei Ikovenko, Profesor MIT i Tufts University, ekspert w dziedzinie metodologii TRIZ.
Ewa Majchrzak, Senior Marketing Product Manager w ICAN Institute
Sławni prelegenci w gotowości
Kongres kołem ratunkowym dla biznesu
Karolina Lepczak (k.lepczak@ican.pl)
Koordynator Projektów Marketingowych
ICAN Institute: Firma powstała w 1996 r. Prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, łącząc m.in. wydawanie magazynów biznesowych dla kadry zarządzającej z działalnością executive education, doradztwem, realizacją wiodących projektów konferencyjnych dla menedżerów wysokiego szczebla, a także przygotowaniem i prowadzeniem programów partnerskich oraz opracowywaniem portali wiedzy dla organizacji biznesowych.