Wygrywające oferty wartości, Agile Selling, szczęście klientów oraz innowacje w sprzedaży – to tematy wiodące najbliższych konferencji ICAN Institute. Polscy menedżerowie będą mieli możliwość poznać je bezpośrednio od światowych ekspertów.
Konferencje Elite Leadership Program oraz Elite Sales Program to spotkania z uznanymi na świecie autorytetami zarządzania, sprzedaży i przywództwa. Dzielą się oni autorskimi metodami uzyskiwania rynkowej przewagi – narzędziami gotowymi do wdrożenia. Tegorocznej jesieni ICAN Institute zaprasza na aż cztery takie wydarzenia.
Najlepsze narzędzia dla przywódców
W ramach cyklu Elite Leadership Program, którego głównym celem jest dostarczenie menedżerom wyższego szczebla rozwiązań ich najbardziej palących wyzwań i problemów, wystąpią:
• dr Alex Osterwalder (8 września) podczas konferencji „Wygrywające oferty wartości: twórz produkty i usługi, które zdobędą serca klientów”
Przedsiębiorca, mówca, innowacyjny strateg wyróżniony przez Thinkers50 nagrodą w tej dziedzinie. Założył Strategyzer, wiodącą firmę wspierającą organizacje w rozwoju nowych modeli biznesowych, udoskonalonych ofert wartości i lepszych motorów wzrostu. Stworzył metody projektowania oferty wartości oraz kanwy modelu biznesowego, które zaprezentuje podczas wrześniowego wydarzenia.
• dr Bernd Schmitt (17 listopada) podczas konferencji „Jak uszczęśliwić klientów, czyli przygotuj swój biznes do funkcjonowania w inteligentniejszym świecie”
Pionier zarządzania doświadczeniem klienta i wybitny ekspert kreowania marki. Autor przełomowych pozycji ze świeżym spojrzeniem na marketing i sprzedaż, m.in. Big Think Strategy, Happy Customers Everywhere. Podczas konferencji wyjaśni, dlaczego szczęście klientów jest kluczowe i jak je zwiększać bez dodatkowych kosztów. Poruszy też kwestię wpływu technologii przyszłości na biznes oraz klientów.
Innowacyjne rozwiązania sprzedażowe
W ramach cyklu Elite Sales Program 2016, dostarczającego narzędzia zwiększania sprzedaży, wystąpią:
• Jill Konrath (11 października) podczas konferencji „Agile selling: jak wygrywać, gdy rośnie konkurencja, a maleje cierpliwość klientów?”
Wybitny strateg sprzedaży i ekspert relacji z klientem. Dzięki książkom Selling to Big Companies, SNAP Selling i Agile Selling stała się globalną liderką opinii świata sprzedaży. Podczas konferencji zapozna uczestników ze swoim nowatorskim podejściem do sprzedaży.
• Régis Lemmens (24 listopada) podczas konferencji „Innowacja w sprzedaży”
Wykładowca akademicki, mówca najważniejszych eventów biznesowych i konsultant zarówno międzynarodowych korporacji, jak i start-upów. Régis pomaga przedsiębiorcom przeprojektowywać procesy sprzedaży w kierunku innowacji, myślenia projektowego i nowych sposobów zarządzania relacjami z klientem. Podczas konferencji opowie o trendach, które już wkrótce będą rządzić światem sprzedaży.
O polski kontekst prezentowanych idei zadbają eksperci ICAN Institute, m.in.: dr Witold Jankowski, Andrzej Jacaszek, Agnieszka Węglarz i Jacek Masłowski. Zapraszamy do udziału w konferencjach!