Szlachetna Paczka i HBRP łączą siły!

Szlachetna Paczka i HBRP łączą siły!

Szlachetna Paczka to jeden z najskuteczniejszych programów społecznych w Polsce. Pomaga, ale przede wszystkim robi to mądrze: uczy, jak zarabiać więcej. Od teraz będzie to robiła wspólnie z „Harvard Business Review Polska”.

Szlachetna Paczka istnieje od 2001 roku. Od tego czasu konsekwentnie zmienia sposób myślenia Polaków o biedzie. Pokazuje, że można z niej wyjść, i pomaga stanąć na nogi tym, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. Uczy ich, jak mogą radzić sobie w życiu samodzielnie. Robi to przez unikalny w skali światowej system precyzyjnej, konkretnej i mądrej pomocy skierowanej do rodzin w potrzebie. Dzięki zaangażowaniu tysięcy wolontariuszy, którzy odwiedzają rodziny zgłoszone do programu, Paczka dokładnie sprawdza potrzeby i warunki życia tych, do których kieruje pomoc, i nie pomaga biedzie roszczeniowej. Przynosi to długotrwałe efekty i prowadzi do realnych zmian w życiu ludzi, czego nie daje doraźna pomoc.

Paczka działa przez cały rok, ma ogólnopolski zasięg i działa na wiele sposobów. Utrzymuje się z wpłat darczyńców i również to robi mądrze. Tylko w ubiegłym roku każda zainwestowana w Paczkę złotówka „zamieniła się” w dziewięć złotych, które w postaci pomocy materialnej trafiło do ponad 20 tys. rodzin (jej łączna wartość osiągnęła w 2017 roku prawie 54 mln zł).

Zanim zdradzimy Wam szczegóły wspólnego projektu „Harvard Business Review Polska” i Szlachetnej Paczki (zrobimy to niebawem, będziecie zaskoczeni!), już teraz zachęcamy Was do wsparcia tej wyjątkowej – nie tylko w polskiej skali – inicjatywy. Przekazując 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Paczkę (oraz m.in. zbudowaną na tej samej filozofii mądrej pomocy Akademię Przyszłości, która wspiera uczniów z problemami w szkole), macie gwarancję, że Wasze pieniądze zostaną dobrze wydane.

Zachęcamy do wsparcia! Więcej informacji na stronie www.szlachetnapaczka.pl.

Powiązane artykuły
Technologie dla biznesu. Powstał think tank „How To Do IT”

Ze względu na zainteresowanie odbiorców i wagę tematu, ICAN Institute, wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska”, zdecydował się przekształcić projekt „How To Do IT” w think tank. Jego zadaniem niezmiennie pozostaje zbliżanie środowisk biznesowych i technologicznych.
„Harvard Business Review Polska” ma już 15 lat

W marcu 2018 roku magazyn biznesowy „Harvard Business Review Polska” obchodzi 15-lecie istnienia. Z tej okazji jego wydawca ICAN Institute przygotował wiele akcji promocyjnych.
Cyfrowa transformacja bez tajemnic – nowy projekt „Harvard Business Review Polska”

Polskie firmy – niezależnie od wielkości czy branży, w której działają – stoją przed kluczowymi wyborami związanymi z nowymi technologiami. Dlatego redakcja „Harvard Business Review Polska” uruchomiła projekt How to do IT, który ma stanowić przewodnik po czasach cyfrowych przemian.
ICAN Institute wspiera WOŚP. Wyjątkowy power speech do wylicytowania!

Już 15 stycznia 2017 roku po raz dwudziesty piaty zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. ICAN Institute, wydawca "Harvard Business Review Polska” zaangażował się w akcję, której celem jest zebranie środków dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.