Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O tym jak zwiększać zyski ze sprzedaży, zmniejszając jej koszty, dowiedzieli się uczestnicy czwartej konferencji z cyklu Elite Sales Program. Gościem specjalnym wydarzenia był Justin Roff‑Marsch – twórca inżynierii procesów sprzedażowych.

Konferencja Machina sprzedażowa odbyła się 13 czerwca 2018 roku w hotelu Sheraton. Uczestnicy poznali nowe zasady projektowania procesów sprzedażowych i zarządzania nimi od Justina Roffa‑Marsha. Na scenie wystąpili również dr Witold Jankowski – redaktor naczelny HBRP oraz Bartosz Majewski – założyciel firmy Casbeg.

Wydarzenie otworzyła prelekcja dr Jankowskiego. Wyjaśnił on, jak sprzedaż przeobraziła się w kluczową funkcje biznesową. Zaznaczył, że jesteśmy właśnie świadkami przełomu związanego z postępująca digitalizacją i rozwojem nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Wspólnie z uczestnikami zastanawiał się nad tym, jak wykorzystać pojawiające się w związku z tym szanse.

O projektowaniu procesów sprzedażowych opowiedział Justin Roff‑Marsh. Gość specjalny na co dzień reorganizuje działy sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Australii i Wielkiej Brytanii. Z uczestnikami Elite Sales Programu podzielił się wiedzą z przeprowadzonych projektów. Przedstawił praktyczne wskazówki, które można zaimplementować w polskich firmach. Przestrzegł również przed typowymi błędami.

Zaprosił uczestników do ciekawego eksperymentu. Musieli oni wczuć się w rolę dyrektora sprzedaży, który z dnia na dzień traci cały zespół i musi go krok po kroku odbudować. Pod okiem Justina Roffa‑Marsha uczestnicy postawili nową machinę sprzedażową, stosując wszystkie zasady metody Sales Process Engineering.

Bartosz Majewski podzielił się swoimi doświadczeniami z zakresu budowania sił sprzedażowych. Przedstawił 4‑poziomowy model, który z powodzeniem sprawdził się do pozyskiwania i utrzymywania klientów w startupie RightHello. Część wystąpienia poświęcił współpracy marketingu i sprzedaży. Przedstawił dobre praktyki z zakresu tworzenia umowy o standard współpracy między tymi dwoma działami.

Konferencja z Justinem Roffem‑Marshem była ostatnią z cyklu Elite Sales Program 2017/2018. Po prelekcjach uczestnicy otrzymali certyfikaty z podpisami czterech zagranicznych gości, od których uczyli się w ciągu ostatniego roku. Następnie wzięli jeszcze udział w specjalnym warsztacie, który poprowadził dla nich gość specjalny.

Organizatorzy zadbali również o przedstawienie koncepcji nowej edycji ESP. Tematem przewodnim cyklu są nowe trendy sprzedażowe związane z cyfrową rewolucją. Więcej informacji na ten temat zaproszonych gości można znaleźć na: esp.hbrp.pl.

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.