„Harvard Business Review Polska” ma już 15 lat
„Harvard Business Review Polska” ma już 15 lat
Kopiuj tekst

„Harvard Business Review Polska” ma już 15 lat

W marcu 2018 roku magazyn biznesowy „Harvard Business Review Polska” obchodzi 15-lecie istnienia. Z tej okazji jego wydawca ICAN Institute przygotował wiele akcji promocyjnych.

Jubileuszowy, 181. numer „Harvard Business Review Polska” trafił właśnie do prenumeratorów. Magazyn ukazuje się nieprzerwanie od 15 lat i obecnie jest uznawany za jedną z najprężniej działających na świecie mutacji amerykańskiego pierwowzoru. Rodzima edycja oprócz przedruków artykułów zawiera polskie studia przypadków, analizy badań naszego rynku i raporty tematyczne uwzgledniające polski kontekst biznesowy.

Przez 15 lat funkcjonowania na rynku magazyn poszerzał swoją działalność o wydawanie książek czy organizowanie konferencji.

Od zawsze towarzyszy nam misja rozwoju polskiego biznesu i edukacji kadry zarządzającej. Jako pierwsi pisaliśmy o przełomowych ideach z zakresu zarządzania sobą, kierowania zespołami oraz przywództwa. To na naszych łamach pojawiły się opracowania na temat work-life integrationstrategii błękitnego oceanunowej normalności, VUCA czy teorii przełomowej innowacji, kiedy nikt w Polsce jeszcze o nich nie wspominał – podkreśla dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute oraz twórca i redaktor naczelny HBRP.

Obecnie magazyn ukazuje się w wersji drukowanej oraz cyfrowej, a część artykułów dostępna jest również w wersji audio. Na stronie HBRP.pl codziennie publikowane są nowe treści – ekspertów zarówno z Polski, jak i zagranicy. W ubiegłym roku zadebiutowała również aplikacja myICAN HBR Polska, która m.in. ułatwia czytelnikom korzystanie z kilkunastoletniego archiwum. Ostatnio wydawca umożliwił także klientom biznesowym dostęp do prenumeraty korporacyjnej, w ramach której mogą oni udostępniać zasoby harwardzkie nieograniczonej liczbie pracowników.

Ciągle powtarzam, że „Harvard Business Review Polska” to najtańszy na rynku konsultant, który doradza, jak zwiększyć sprzedaż czy optymalnie prowadzić firmę. Dbamy o to, aby upowszechniać sukcesy polskich firm, czemu służą publikowane w każdym wydaniu polskie studia przypadków oraz ranking najlepszych prezesów w kraju, prowadzony według międzynarodowej metodologii „Harvard Business Review”. Rozwinęliśmy panel badawczy, w którym pytamy przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej o ich wygrywające strategie, modele biznesowe i formuły wzrostu, by dzielić się tą wiedzą z aspirującymi przedsiębiorcami – mówi Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska”.

Z okazji 15-lecia magazynu ICAN Institute wręczy wybranym liderom pamiątkowe statuetki, aby podziękować za ich wkład w rozwój polskiego biznesu. Jubileusz to także wiele akcji promocyjnych. O szczegółach wydawca będzie informować na stronie HBRP.pl oraz na profilach społecznościowych.
------------------------------------------------
„Harvard Business Review Polska” to magazyn dla ambitnych menedżerów i specjalistów. Każde wydanie prezentuje nowe idee, które już są stosowane przez najlepsze firmy na świecie. Pismo dociera do grona ponad 6 tysięcy prenumeratorów: właścicieli firm, prezesów, dyrektorów z różnych branż i regionów. Łączy ich wspólny mianownik: potrzeba osobistej i zawodowej doskonałości.

Jak wynika z badań przeprowadzonych wśród prenumeratorów HBRP*, aż 98% menedżerów postrzega ten tytuł jako wiarygodny i profesjonalny. Magazyn umożliwia pogłębianie wiedzy (95% wskazań), jest uważany za prestiżowe pismo (94%), w którym publikują cenieni i kompetentni autorzy (94%), a 81% prenumeratorów poleciłoby ten magazyn swoim znajomym i przyjaciołom zajmującym się biznesem.

*Badanie profilu czytelników „Harvard Business Review Polska”. Realizacja: Millward Brown, luty 2016.
Powiązane artykuły
Szlachetna Paczka i HBRP łączą siły!

Szlachetna Paczka to jeden z najskuteczniejszych programów społecznych w Polsce. Pomaga, ale przede wszystkim robi to mądrze: uczy, jak zarabiać więcej. Od teraz będzie to robiła wspólnie z „Harvard Business Review Polska”.
Technologie dla biznesu. Powstał think tank „How To Do IT”

Ze względu na zainteresowanie odbiorców i wagę tematu, ICAN Institute, wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska”, zdecydował się przekształcić projekt „How To Do IT” w think tank. Jego zadaniem niezmiennie pozostaje zbliżanie środowisk biznesowych i technologicznych.
Cyfrowa transformacja bez tajemnic – nowy projekt „Harvard Business Review Polska”

Polskie firmy – niezależnie od wielkości czy branży, w której działają – stoją przed kluczowymi wyborami związanymi z nowymi technologiami. Dlatego redakcja „Harvard Business Review Polska” uruchomiła projekt How to do IT, który ma stanowić przewodnik po czasach cyfrowych przemian.
ICAN Institute wspiera WOŚP. Wyjątkowy power speech do wylicytowania!

Już 15 stycznia 2017 roku po raz dwudziesty piaty zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. ICAN Institute, wydawca "Harvard Business Review Polska” zaangażował się w akcję, której celem jest zebranie środków dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.